Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Wiedźmin 3 - wywiad z głównym producentem
Wiedźmin 3: Dziki Gon wstrząsnął tegorocznymi targami E3, zapewniając sobie m.in. nagrodę publiczności w głosowaniu IGN. Nic więc dziwnego, że przedstawiciele CD Projekt RED są rozchwytywani przez zagraniczne serwisy – oczywiście z pożytkiem dla graczy, którzy mogą dowiedzieć się nowych szczegółów na temat trzeciej części przygód Geralta. W wywiadzie z serwisem The Sixth Axis główny producent, Piotr Krzywonosiuk, opowiadał m.in. o tworzeniu gry na konsole nowej generacji, otwartym świecie oraz wyborach i ich konsekwencjach.

Fakt, że Dziki Gon będzie pierwszą odsłoną serii, która ukaże się na PlayStation, mógł wzbudzać zrozumiałe obawy co do tego, czy posiadacze konsoli od Sony odnajdą się w fabule. Krzywonosiuk zapewnił jednak, że Wiedźmin 3 broni się jako samodzielna produkcja. Znajomość poprzednich części nie jest niezbędna, by zrozumieć historię – pozwoli natomiast cieszyć się wszystkimi jej smaczkami i drobnymi niuansami. Przy okazji przedstawiciel CD Projekt RED wspomniał, że w przeciwieństwie do Zabójców królów, opowieść przedstawiona w Dzikim Gonie jest znacznie bardziej skupiona na Geralcie i osobista. Odniósł się także do ewentualnej możliwości wydania poprzednich odsłon serii na konsole nowej generacji – niestety, jest ona mało prawdopodobna.

Krzywonosiuk mówił także o otwartym świecie, w którym nie napotkamy żadnych ekranów ładowania. Oczywiście stworzenie ogromnej mapy bez pustych obszarów to spore wyzwanie, studio jednak skupia się na tym, by – cytując - „przygoda czyhała w każdym kącie”. Pojedynki, poszukiwanie skarbów, polowania na potwory – wszystko to w trzecim Wiedźminie dostaniemy w ilościach wręcz hurtowych. Jednocześnie poboczne zadania będą w mniejszym lub większym stopniu powiązane z główną historią.

Kolejna kwestia dotyczyła wyborów oraz ich konsekwencji. Jak mówił sam producent, Geralt nie jest ani bohaterem, ani złoczyńcą; postępuje po prostu według własnych motywacji. Poprzez postępy w fabule poznamy je i zrozumiemy, co znacznie utrudni późniejsze decyzje. Tym bardziej, że część z nich będzie mieć ogromny wpływ nie tylko na zakończenie historii, ale także na świat, jaki zostawimy za sobą. Jako że nad Dzikim Gonem pracuje obecnie około 200 osób – około cztery razy więcej, niż nad pierwszą częścią i ponad dwa razy tyle, co przy Zabójcach królów – stworzenie tak rozbudowanej gry to wyzwanie ciężkie, ale nie niemożliwe.

Źródło:
Jakub Mirowski - GRY-OnLine
Klemens
2014-06-22 17:29:13
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow